Koirantasauspalvelu Tassaus

Hinnasto

Tassauksessa on yksi hinta hoidolle, riippumatta hoidon sisällöstä. Hoidon sisältö sovitaan aina hoidon alkaessa. Yhteen hoitokertaan sisältyy aina koiran voinnin tarkistuspuhelu kolmen vuorokauden sisällä hoidosta (puhelun ajankohta sovitaan hoidon päätteeksi).

HintaMitäMissä
60€Koiran kehohoito 60minKotonasi, pääkaupunkiseutu
55€Koiran kehohoito 60minTassauksen hoitotila, Helsinki
125€2x Koiran kehohoito 60min + tutustuminen 30minTassauksen hoitotila, Helsinki
170€3x koiran kehohoito 60minKotonasi, pääkaupunkiseutu
160€3x koiran kehohoito (talouden toinen koira) 60minKotonasi, pääkaupunkiseutu
155€3x koiran kehohoito 60minTassauksen hoitotila, Helsinki
150€Ihminen+lemmikki 180minKotonasi, pääkaupunkiseutu
140€Ihminen+lemmikki 180minTassauksen hoitotila, Helsinki
0€Arviointi, enintään 30minTassauksen hoitotila, Helsinki

Kotikäynnin hintaan lisätään matkakulut 0,42€/km. Maksuvaihtoehdot: pankkikortti.

Ihmisen ja lemmikin yhteinen hoito 180min: Lisätietoa ihmisen hoidosta Miracuran sivulta. Ihmisen hoito on tunnevyöhyketerapiahoito, joka sisältää haastattelun.

Ajan voi aina varata myös maksuttomaan hoitotilassa tehtävään arviointikäyntiin (30 min).



Peruskehohoito ilman erikseen sovittavia tukipalveluita sisältää 9-11 osaa:

Hinnasto, Koirahieronta, Tassaus, Helsinki, koirantasauspalvelu #hinnasto, #koirahieronta #tassaus, #helsinki, #koirantasauspalvelu
  • liikkeiden tarkastelun
  • alkuhaastattelun ja pinnallisen terveystarkastuksen
  • nivelten mobilisaation ja lihaskalvojen käsittelyn
  • itse hieronnan sekä tarvittaessa laserhoidon
  • tarvittaessa vyöhyketerapeuttista ja/tai kraniosakraaliterapeuttista hoitoa
  • rentouttavien triggerpisteiden käsittelyn
  • raajojen venyttelyn ja  kotihoito-ohjeet
  • tarvittaessa yleistasoista ravitsemusneuvontaa

Erikseen on lisäksi sovittavissa muita hieronnan tukipalveluita. Kaikki hinnat sisältävät ALV 24%.


Jos kauppasopimusta koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi. Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi)

Siirry sivun alkuun
%d bloggaajaa tykkää tästä: